Kangren

Uslandık, şehirdeki girdaptan boğulduk velhasıl.. Söyle sana pencerenden etine saplanan güneşten başka ne lazım? Bakma bana.. Ben fırtına biçmek için rüzgar ekerim. Hiç düşündük mü? Bi manası vardı belki çayla gelen iki küp şekerin. Tamam! yaşamak pek iç açıcı değil bu yüzyıl, burkuldun.. Ama kabul et sen de farkettin yağmurun nasıl büyüdüğünü, yutkundun!! İsterdim yağmurdan arta kalan bu koku bi şarkıya sığsın yine de sana sigaramdan yüz bularak soruyorum, nasılsın? Ben fena değilim sadece biraz laçka. Elimden gelen yok hastane kapısında avcuna şiirler sıkıştırmaktan başka. Bir de geceleri uyku tutmuyor, sabahı zor ediyorum. Ulan bu öfke denen illet var ya dişlerimi sıkıyorum!! Bazısı beyhude diklenir şu dünyaya ne diyeyim? Kızarsın biliyorum ama napiyim, ben onlardan biriyim. Olsun, tutun hep ayakta kal annem diren!! 
Ben mesela sana bi şiir yazsam ismi olurdu kangren.. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar