Çöpler

Çöpleri çıkarmama az kalmıştı. Atmam gerekti bütün duvarlarımı. Satmalıydım parmaklarımı sana, istemeliydin. Parkta oynayacak bir çocuğum yoktu belki ama öğrenmem gerekti nasıl sallanıldığını salıncakta. Küçük dilimle dondurmayı yalarken yoksulluğun nasıl tatlı bir zevk olduğunu bilemezdin sen. Emindim geçmişime her gece tecavüz ettiğimden. Hükümet helikopter sesi çıkarabilen elemanlar almaya başlamıştı. Şehirler çiftleşmeye başlamıştı demir yığınlarıyla, şimdi işten işe, içten içe erir gibiydim. Hayalimdeki kız çocuğuna seslendim. 
-Küçük kız bekle!! 
Bir savaştan kaçtım belkide.. 
Patlamış mısırlar, yanmış soğanlar, tencere ortasında öldürülen brokoliler.. Vesaire.. Çöpleri çıkarmama az kalmıştı. Hükümet helikopter sesi çıkarabilen elemanlar almaya başlamıştı, çifti olmayan çoraplarımla konuşmaya başlamıştım. Sorma sinekleri neden evcilleştirdiğimi.. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar