Bir cadde ismi

Sigara bu denli çabuk bitmemeli, mesela gitmemelisin bu kadar erken ve kararmamalı iş çıkışı aldığım şamdan.. Çünkü bütün ahlak kurallarına ters düşer davranışı. Mesela beni vergiler dahil sevsen, repo olarak kullansan kulaklarımı,faizlerimi yükseltsen.. Ki ben Ankara'nın sonu paşa ile biten semtinde öğrendim tuhaflığı. Arabesk bir gece daha erkenden uyanmaya başladığımda, kulaklarımdaki önlenemez çınlama sesleri ve eksi 26ya inat pencereleri acışlarımda.. Yoksa bütün ahlak değerlerime ters düşerdi davranışları.. Ankara o gece ne içtiysem onuyla meşhur olacaktı ve 10 dakika daha dayanabilsem 5 e 10 kalacaktı.. Hatırlıyorum.. Kapı aralıktı, duvar şubat, tavan çarşamba.. Ve o önlenemez çınlamalarla hayata bakış açımı haykıracaktım. 
+Büyüyünce ne olacaksın ozaan? 
-Bir cadde ismi babacım

Yorumlar

Popüler Yayınlar