Denklemler

Ömrüm yük vagonlarında raydan taşan en keskin zekam. Baretimde yazan kan grubum kadar tehditkar değil hiç bir kavram. Benim kavgam hürriyeti solumak ve yutkunmak adına. Kurtar ey yedi düvelin tek güneşi, kurtlar sofrasında kalan tek dişim. Apartmanlar geçiyor içimden bizden daha insan, bizden daha katamaran. Ah ne güzel bir şeysin sen öyle benim canım direnişim. Şahlar ülkesinde yalnız bir asilzade, gökyüzü pembedir tıpkı filler gibi diye tutturan sol ciğerim,coğrafi konumuma göre dört buçuktan beş edişlerim,reklam aralarında doyurduğum cinlerim, kalbime geldi diye salıverdiğim düz gidişlerim.. Eskiden bürokrasinin fermuara takıldığı bir başkentte iken şimdi belindeki afrika çelenkleriyle uğraşan, okul öncesi eğitim programlarına kafayı takan, geçmişime nazaran daha az yakan daha az kanatan daha az saldıran daha çok aldıran ve daha bi sıradan.. Yetişin a dostlar!! Ahey ahey ahey!! Beynimin içinde atlar, sürüngenler tepişiyor. En pahalı fikirlerimi gündeliğe kullanıyorum. Açık uçlu vücudumdaki matematikler kadar denklemlerimi bozuyorum, içinden fazla parça çıkarıyorum denklemlerimin sonra o parçaya değer veriyorum. Çünkü her kadın en az bir defa intihar süsü vermeli makyajlarına.. 
+Daha anlaşılır yazmalısın ozaan!! 
- Daha çok okumalısın o zaman

Yorumlar

Popüler Yayınlar