İlerliyorum

Bana resimle poster, hatalı gol sonrası ağlayan bir kaleci göster. Goster ama dokunma aman ha!! Bana dokunma hurdahus olursun ,yıllarca öyle doldum öyle biriktim ki bir ah eder kaskatı kesilir toz olursun. Sonrası malum.. İçinde nebatat bahçesi yesermisken tam öyle bir şey olurki yok olursun..  Yok olursun çünkü onlarında düşünmedikleri tek şey benim ne denli güçlü olduğumdu. Şimdi sadece ilerliyorum.  İlerliyorum, ilerliyorum gözlerim olabildiğince çekik.. Korkma sakın zira bu bir şiir değil,tek kişilik ordudan kaçanların narin savaşları.. Sadece fethetmeye geliyorum ardımda ölü şairler ordusu,hemen yanında zenci vokaller ritim tutuyor. Blues dersem sev, jazz dersem yazma!! Ve arkamdan silah taklidi yapan eller artık yürümemi istiyorlar sahneye.. Oysa ben hızlı atağın stoper tarafından kesilmesi kadar buruğum hala, bilmiyorlar.. Acilen havanın kararması kadar koyuyum hala, görmüyorlar..Örseleyiniz örseleyebildiginiz kadar vakit varken.. "Eli kalem tutan" kaç kişiyi diğer elinden tutup gezdiririm ben, bilmiyorlar.. "Senden bi bok olmaz" diyenlerin umumi tuvalet olduğunu anlamak için insan kaç yabani hayvana beden sahipliği yapabilirki? Ve anmadan,kahve falının akla soktuğu aşk ihtimallerine kapı aralayan; havuçlu kekin de bir rekora imza atabileceğinin farkına dahi varamayan ve farkedemeden dünya güzeli bir kadının naftaline bulanmış ihtiraslarinin çanak tutuşlarini.. Tutuşup eteklerinden yanan kırmızıyı,yanan kanı,yanan umutlarını, içinde yaşayan hayvan mezarlıklarını anlayamayanlar... Onlar ki sürekli ve yeni çıkmış dinler gibi çokturlar..Boyun bağlı, ütülü ve tokturlar .. Amma velakin aslında hiç yokturlar.. Bense sadece ilerliyorum, ilerliyorum vaktim olabildiğince geçik..

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar