Nihai Eylemlerimiz..

Kendime yeni gelmiş gibi seviniyordum. Kollarımı kazıtırken,üçe vurdururken kulaklarımı!! Kestim nevresimimi bana en soğuk gelen memleketlere kadar. Organlarımı bir bavula koyup gitmeye kalkınca da beni deli sandılar..Oysa bin güzeldim her gece ve ülkeyi sırf kendim için kurtarmaya gidecektim..Ne hikmetse yine anlamalarını bekleyecektim!! Tabi ki koca bir yalan.. Her talan sonunda bağlanan basiretim kadar da kutsal..Orda dikili durana çetrefilli dert yanan,kalbim attı önce sonra doldu izdiham. Söyle var mı tek bir duygu sağ çıkan? Yok tabiki sen sade yaz. Eşantiyon,kalem,ajanda bul da yaz..Kahpe hatırası akla gelmeden bir yaz, o meşhur yazından yadigar masanda bolca saç döküp, tüküre tüküre bugüne küfredip dayan bir bak!! Makamsal kaygılar nerende? Nihai eylemin nefsi tahribatı ise hala üzerinde, yalansa söyle? Geri dönüp de bakma şansın yok hala ordasın.. Radyolar kadar yürek yıkan bir kıştasın.. Hem seni anlamayan,beni anlamayan,bizi anlamayan denizin üstüne düşen gökyüzünün vicdanından ne anlasın..

-Sen müthiş bir yazarsın Ozan!!
+Beni övme işlerini bir kenara bırakınız 

Yorumlar

Popüler Yayınlar