01.48

Şansımızı şahıslarımıza verip şaha çekilmeden daha.. Piyonlarımıza pi sayısını anlatmak zorunda kalmadan yeniden..Gidelim gel bölünmesin diye insanlar kendi pencerelerinde birdaha!! Çizgi film kahramanları gibi arkamızda bırakarak japon yapıştırıcılarını,üç nefes daha varken önümüzde ve kollarımız kan ter içindeyken hala! Bir şişe gemi daha bağımlılık yapmadan hatta, pazartesi bir öğleden sonra mesela.. 
Vurmadan henüz ayın etkisi toprağa,yumruğun politikaya, politikanın cana.. Ve sabahları kendilerine benzeyen simiti küfür edasıyla batıranları çaya, çaydan geçerken kokuya,kokunun işportaya düşürdüğü adamlara katlanmak zorunda kalmadan bir daha.. Gidelim seninle  portakalın kış günü beş liraya edinildiği coğrafyalara..
Bulduğumda giydirebilmek ve daha fazla üşümemen için bu şehirde..Her şeye daha fazla vermemek için zamanında!!
Seninde benim yanımda kalman için, yetmiş yedini de görmem için...Gözlerinde "hadi gidelim"i aramadım mı kaç defa? Ayakkabılarını sevmedim mi, şapkanı sevmedim mi? Small bedenin bana uyma ihtimalini de hatta....Söyle sevmedim mi?


--Çok güzel yazıyorsun Ozan.. Ozan çok güzel yazıyorsun!!!

Yorumlar

  1. harika gerçekten harika. okumayı seviyorum yazdıklarınızı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar