Farklarımızdaki benzerlikler..

Ben şimdi orta çağdan geçen bir otobüse binsem , kesin sizin evin önünde inerim.. Tarihi bir devir başlatamam belki..
İlla bir perde açılır bil ki..
Belirli bir ırmağa kadar çekerim insanlığı..
Sen ile ben ayrı okunuruz..Misal beni "okuyan" isimli bir Ermeni,seni okusam dört buçuktan beş olur saat. Olur olur da haybeye uçuşur uç uç böcekleri..
Sen ile ben ayrı yakalanırız..Sonra ikimizi de affeder belki sövdüğümüz tüm evler..Başta yarın olmak üzere her gün aynı cenk ile mücadele halindeyken; bende abayı yakmışımdır bisikletimle sana bayır inerken...Bu tantanam belki kavimler göçürmeyecek ,bir ruble bile etmeyecek Çarlık Rusya'sında belki.. Reklamında tanıdık,esnaf dilinde cambaz gibi de gelecek ama kaç mevsim geçerse geçsin üzerimizden "beni burdan al" dediğin an seni almak için yine bu adam gelecek..
Çünkü direnişim... 
Bildiğim tek şiir kaldığı için hem de her öğlen..Her nasılsa sıkılan bir yumrukla evrimleştiğinden..
Ya da saçlarının sesini bizzat taklit ettiğimden..






Yorumlar

  1. çok çok anlamlı çok etkileyici gerçekten benim için yazdıklarınız, klipte hayatımdan bir kesit sandım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar