Sana sürpriz yapabilmem için de bir arada olmamıza ihtiyacım yok

Bir menekşeye kondum aylar önce.Bal yapmayan arıydım üstelik hemen önce.Şimdi bahar hasetinden çatlıyor beni görünce. Herkeste bir adı vardı muhakkak bu tarifin ama eşi yok benimkinden daha ince. Bir kuytu misali ama ne kuytu!! Sen tevazu okyanusunda bir zerre gibiydin benim hiçten hepe dönüp durduğum yerde. Ve kimseye böyle bir bal yapmadı hiç bir arı daha önce. Şimdi özlemden ölmek üzereyken bir gece yarısı "Bana nasip ol"diye dua ettiğimi bil az önce. Tam üçü kırk geçe!! Sadece benim yanımda ağlayabilmeni çok isterdim topluma zul olsun maksat. Ve benim naçiz kelimelerim elbet bir gün toprak olacak... Ama sen bu yazıyı okuduğunda ;tam da şu anda..Evrende benden mutlusu bulunmayacak..Bir arının kıvır kıvır sesiyle bu yazıyı; pardesünün cebine bir kağıt eşliğinde bıraktığımı biliyor olucaksın.  Bir hediye niyetiyle.
Henüz hiç okunmamış şiirleri de..
Okuman bittiyse hadi gülümse:) Ve bir kahve yap şimdi ben yapmışım gibi kendine..

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar